Taskomanen slår til igen..

Jeg har gjort det igen.. Jeg havde en krise, inden jeg tog til Rom (læs om turen her), da min elskede ynglingstaske takkede af! Det burde måske ikke som sådan udløse en krise, da jeg jo faktisk har en hel del tasker, men ingen af dem havde jo status af ynglingstaske – derfor krise!

Jeg satte derfor en hel del tasker og punge til salg på Trendsales (hvis du leder efter en kvalitetstaske til spotpris kan du finde min profil her), så jeg kunne få ryddet op og ikke have så mange tasker, jeg ikke bruger. Konklusionen blev dog stadig, at jeg følte, jeg manglede en ny god hverdagstaske.
Efter mange timer på internettet kom jeg frem til, at den perfekte taske til mig måtte være Louis Vuittons Totally PM. Og da vi jo stod og skulle til Rom var det oplagt at købe den der, eftersom det er billigere at købe LV alle steder udenfor DK!
Det var min plan at købe tasken i Damier Azur, men da jeg så den i butikken, syntes jeg faktisk ikke det var så flot igen. Damier Azur er rigtigt pænt på afstand, men jeg kommer jo næppe til at se min taske på afstand..

Tasken i den planlagte Damier Azur

Jeg ville derfor have den i Damier Ebene, men ak, det fås den ikke i. Krise, igen!, for jeg har jo mange gange forsvoret ikke at ville have en taske i Monogram! Jeg måtte dog indrømme, at jeg faktisk synes monogramprintet faktisk er pænere, når jeg ser det tæt på, og jeg endte altså med at købe tasken i det (der er nu et par folk, der har officielt lov til at slå mig).. Men hvad gør man ikke for en lækker taske 😉 Den har en super praktisk størrelse og verdens lækreste lynlås, der lyner som en drøm (det er seriøst rigtigt!). Tasken har to indvendige lommer og åbner op i et stort rum, som man har godt overbliv over. På ydersiden har tasken to store lommer til alt muligt, man hurtigt vil have adgang til.

Min nye taske i monogram

Nu skal jeg så bare have solgt ud af mit lille taskelager, inden jeg må købe en ny pung. den planlægger jeg dog skal være i Damier Ebene..

Skriv en kommentar